Erva123456 Bu kaset tewti yapaniniz var mi kizĺqr .dogru gozterir mi acaba 2 gun kaldi adetime ama sabredemiyorum baya once almistim eczaneden elimde var yapsam mi.
guzelanne01_ Erva123456 canım kızımda 1 gün geçikmeyle yaptım öğlen yapmıştım bu bebeğimde 10 gün geçikmeyle yaptım akşam yaptım
guzelanne01_ Erva123456 canım valla test markasına bakmayı burda gördüm🙈🙈 12 yıllık evliyim çok yaptım ama hiç bakmak aklıma gelmedi markasına erken gebelik testi alıyordum sadece
Erva123456 guzelanne01_ bende keske erken gebelik testi alsaymisim o zaman.😊neyse yarin ilk is adet olmazsam alirim😊
Erva123456 guzelanne01_ bir oglum var cnm kardes istiyoruz esim cok istiyor ozellikle Allah hayirli zamanda versin