ahsenng 4 yıl önce bülent köstüye gitmistim özel olarak. Normal istedigimi söyledim sizmi girceksiniz dedim hayır o gün km nbtcyse o girer dedi bende siz takip ediysnz vs dedim acıkcası sezeryan olmadıkca kmse gelipte girmiyo doğuma sonra böbrek tası sancısı cektim dediler tıpa git hocanın takipli hastası oldugunu söyle asistanları var yardımcı olurlar inanirmısınız kimse yüzüme bakmadı sallamadılar bile dogum haneye yolladılar ben diyorum bebekle alakalı problem yok benmki tas sancısı bikac tane ukala asistan akttan bakacaz dedi hayır diyince dislerini gösterdiler toplasmıslar erkekli kızlı denek gibi geleni gideni yatrp alttan bakıyolar malesef tıp vasat tavsye etmem