Sevgili anneler 🌸
Çikolatadeposuu ndan o kadar öneri gelmişti ki bende ordan yaptırdım hastane çikolatamı. Ambalajın gümüş olmasını istedim özellikle belirttim fakat yanlışlık yapıp gold göndermişler 🙃 belirttiğimde iade edebilirsniz tepkisiyle karşılaştım . Tekrardan yapacaklarına güvenmediğim için bu şekil kullanıcam. Ben yandım siz yanmayın. Siparişi oluşturduktan sonra fotoğraf atmasını isteyin. Keşke bende kargolatmadan önce isteseydim. Çok iletişimde olmadılar benimle kargo nosu bile gelmedi. Şimdi değişim iade için zamanım yok. Siz benim yaşadığımı yaşamayın. İyi günleriniz olsun 🌸