Aleynaerayy22 yenidoğan genelde kullanılmıyor canım aşırı küçük çünkü yani bir kaç giyim anca. Ben ilk doğumum da 0-3 aldım fakat sende ki 3-4 parça diyeyim 3 kilo doğmasına rağmen 1 ay giyemedi zaten hızlı kilo alıyorlar ben 40 çıktığın da 3-6 ay giydirdim. Alacaksan 0-3 al fazla alma genelini 3-6 alabilirsin bir de bazı markalarda 2-4 ay oluyor H&M gibi onlara da bakabilirsin daha uyumlu oluyor indirim takip edersen hepsinden uyguna da bulursun