Sevvl Nurosss evet bizim ikizler bir koz bir erkekti Alparslan- Açelya dedik hatta isimlik falan elimizde kaldı sonra cinsiyet değişti işte😂
Sevvl Cwwksedef ikiside kızmış ama açelya eftalya dedik sonra çağırırken dilimiz dönmez dedik Ela&Ada yaptık😂❤️