SedAvsar8 Annesininbali_05 canım ben normal tel kamerasından fotosunu çektim sonra uygulamadan forum a tıklayınca yanda 3 çizgi var sol üst oradan resim yükle yaptim daha sonra kopyala dedim ordan çıkıp buraya yapistirdm . Bu kadar 😉💁♀️
SedAvsar8 esmerella37 Cok teşekkürler haftaya tekrar gidicem o zaman gösterirse sana büyük minnet ederim. 🥰🤍🥳
rbcfc4136 Bizede bakabilir misin🧡 esmerella37 https://mutluresim.com/images/2023/01/20/0K2cm.jpg](https://)