Mozi1605 benım 1 hafta gecikmişti ben ıhtımal vermediğim için dikkate almamıştım. Regl sancısı gibi ağrılarım olunca süphelendim o şekilde test yaptırdım. Strese girme bence en kötüsünü de aklına getirme. her durumda müdahalesi var önemli olan sağlıklı gebelik. 3 4 gün geçsin öyle test yaptır durumuna göre doktora gidersin.