Bence de diğer arkadaşa katılıyorum. Benim doktorum da özellikle söylemişti. Allah korusun kalbinde vs bişey varsa ona göre mesela yenidoğan kalp ameliyatı yada müdahalesini yapabilecek bi yerde doğumunu belirleriz demişti. Olası riskleri belirlemekte fayda var