selamlar.kendi hastane çantası listemi oluşturdum,bütün her şey yıkandı ütülendi hazır.32+4’teyiz.kimi erken diyor çantayı hazırlamak için kimi geç.benim sorum şu;erken hazırlandığında içindekiler havasız kokmuyor mu? gardropta uzun zamandır giyilmemiş kıyafet bile kokuyor bence. bir de buzdolabı poşeti veya hurca koyunca iyice havasız olmaz mı veya daha mı pratik oluyor? sonuçta illa ki hepsi açılacak içinden bir parça bile alınsa.tecrübeli annişler tavsiyelerinize açığımmm🫶🏻