Bademkiz maalesef hiç bir çare yok :( 2 aydır cekiyorum KBB ye gittim hormonlardan dolayı dedi hamilelikte oluyormuş maalesef bu gemiz akıntısı balgam mahvetti beni yemek yerken sürekli öğürüyorum bu yüzden. Doktor istersen ilaç veririm ama önermiyorum dedi öyle dedikten sonda da insan nasıl ilaç kullansın :(( bol su iç dedi ..