Tugba3434 8 haftalık gebeyim 2 kez hastaneye 2 kez sağlık ocağına gittim ama folik asit vermediler ben istedim sağlık ocağı Folibol adlı bir ilaç verdi fiyatı 5 tl ‘ydi kullanmadım korktum çünkü normalde fiyatları 30 tl civarı duymuştum bukadar ucuz olması korkuttu yardım edin kızlar ❤️😋 folibol iyi bir markamı
Bittersweet Tugba3434 folbiol doz olarak en cok folik asit içerenlerinden birisi. Bu zamana kadar kullanmadiysan eksikligini gidermek adina folbiol en iyisi olabilir. Bir an once baslamasin
Zuleyhakaan Tugba3434 bence önemli olan folik içeriği. 5mg folik asit içeriyomuş bence gayet iyi ama biran önce başlamalısın
Sedaahmet Tugba3434 bana da doktorum folbiol vermişti. Ama fiyatı 11 tl gibi birseydi galiba tam hatirlamiyorum. 5 tl banada cok ucuz geldi 🤔
Hanifeak Tugba3434 ben biraz önce de birine bu konuda cevap yazdım Kartal eğitim araştırmada bir doktorum bana folbiol un otizme neden olduğu belirlendi dedi ve başka folik asit verdi
Zeynozeyyo Bende folibol kullandım ilk üç kullandırıyor doktor 12 haftaya kadar sonra sağlık ocagı damla ve d vitamini veriyor onları kullanıosun merak etme kullansaydn keske