Arkadaşlar merhaba 18+2 yim. Geçen hafta doktor kontrolüm vardı eve süpürge vileda yaptım ardından tuvaletimden sonra peçete ile sildiğim de kahverengi leke geldi ama damla damla da değildi doktor kontrol ettiğinde bi sıkıntı görmedi her ihtimale karşı Progestan iğne yaptı uçak yolculuğu yapacağımı söyledim dün de uçaktan inince yine aynısı oldu. İkinci gebeliğim çok panik halim yok ama yorgunluktan dolayı olabilir mi dün uçaktan inince oldu az önce de mutfakta minik süpürge yaptım yine oldu böyle bir durum yaşayan var mı bilgi verirseniz sevinirim ona göre doktor ile iletişime geçicem