NurEto Kızlar amh 4.3 çıktı düşük mü iyi mi bilmiyorum konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 🙏
gizylmzgiz NurEto 0.89-9 arasında olması gerekiyor diye biliyorum normal aralığın. Benim 34 çıkmıştı çok yüksek mesela.
ZeMur NurEto benm doktorum 1-3.5 arası normal , 1alti erken menopoz 3.5ustu polikistik över demişti. Benimki 0.5,l çıktığı için yumurta rezervim düşük yani erken menopoz hastasi olduğumu açıklamıştı
twinsmom_ NurEto 4.41 çıkmıştı benimki doktorum değerin güzel yumurta sayısının fazla olması işimizi kolaylaştırır demişti pcos vs de bu değerle belli oluyormuş diğer hormon testleriyle beraber değerlendirilmesi gerekiyormuş sanırım
Sureyya1 NurEto degeriniz pcosla uyumlu gorunuyor . Cok yumurtaniz var demekki az olmasindan iyidir diyor doktorlar
27ozlem Pinar0808 NurEto her kız bebek belli bir yumurta rezervi ile doğar ve büyüdükçe ve adet oldukça yavaş yavaş rezervi düşer. Eğer rezerviniz çok düşükse yumurtalarınız az ve hamile kalma şansınız daha düşük demek oluyor. Ama kesin hamile kalınmaz demek değildir. Bu durumda da erken menopoz durumu görünebilir. Rezerv yüksekse doğurganlık daha yüksek demektir. Benim 4.59du ve doktorum çok iyi olduğunu söylemişti. Polikistik over da değilim bu arada.
gizylmzgiz Pinar0808 yumurta rezervini gösteriyor diye biliyorum. Benimki yüksek olduğu için eğer herhangi bir tedavi görmem gerekirse hamile kalamamam durumunda hormonlarda aşırı uyarılma olabilir farklı durumlar gelişebilir demişti doktor
NurEto twinsmom_ hormonlarımda hiç bir sorun yok çok şükür PCO görünümü var dedi sadece 5 yıldır olmuyor bakalım inşallah tüp bebek tedavisi tutar
twinsmom_ NurEto inşallah 🥰 çok yüksek engel olabilecek bir değer değil umarım gönlünüzce olur herşey 🙏🏻