beyzzsenturkk dogum yapalı 3 gün oluyor her ayaga kalktıgımda gögsüm sıkısıyor daralıyor oturmasam bayılıcak gibi hissediyorum ama haraket de etmem gerekiyor saniyelik ayakta durabiliyorum dogum sonrası bunu yasayan neden oldugunu bilen var mı