nilceylan12 bu yüzden ben tesleri yaptırmamayı tercih edenlerdenim canım. Hamilelikte belli olsa da bi tedavisi varmı yok. Ozaman niye hamileliğim kötü geçsin. Doğunca da böyle bi intihan varsa bunu zaten yaşayacagız Rabbim hepimize sağlıkla versin.
Ben kuzenlerimde cok gördüm yok beynınde tümör var mı demediler birine down dediler hepsinin hamileliğinde bebekte bişey bulundu. Ama 1 tanesi bile öyle cıkmadı ve hepsinin sağlıklı bebekleri şükür.