Merhaba güzel anneler 24 yaşında 31 haftalık hamileyim 19. Haftamda plasenta rahim ağzına yakın tanısı konuldu 24 e kadar çıkma ihtimali var dediler her gittiğimde yukarı çıkacak gibi duruyor dediler şu anda en son dün gittiğimde 30+6 da rahim ağzına yakın olduğunu söylediler herneyse ben tehlikeli mi diye sorduğumda doktor bana felaketler senaryosu anlattı ben İzmir de Buca kadın doğum hastanesine gidiyorum devamlı gittiğim doktorum söyledi kanama başlatabilir işte biz doğuma alayamayabiliriz araştırma hastanesinde ekipçe girilir rahmin alınmasına kadar gidebilecek bir durum olduğunu söyledi benim öyle durmadığını söyledi ama anlattıkları beni çok tedirgin etti korkuyorum bu durumu yaşayan anneler süreci anlatabilir mi strese sokmak istemiyorum kendimi bebeğime yansır diye çok korkuyorum ama lütfen tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum biraz rahatlamak istiyorum , yukarı çıkması için ne yapmam gerek