Beyzag Cwwksedef Allah razı olsun kuzum ne güzel kelimelere dökmüssun herkesin gönlünden geçeni versin Rabbım inşallah 🥰❤️
Beyzag arelbaby benimde bulantim olmadı 3.ayim geçecek ve çok şükür hala yok ama sağ tarafta hissediyorum. Bilmiyorum hayırlısı olsun🥰
M2k2_i-2 kızlar doktorum önce kız bugün de erkek demedim mi size dedi 14+5 burda sizce ne lütfen kafam çok karıştı ve ben alışverişe başlamıştım ilk bebeğim diye heyecan yapıp erken başladım biraz 🙈
M2k2_i-2 Bizde radyoloji teknikeriyiz bizde erkeğe benzettim bacak arası dikkatli bakınca pipi gibi duruyor ama emin de değiliz 🙈
Mustafayigitvebeytugannesi Mmral değişiyor canım. Bazen kese bazen kemik ve kafa yapısı. Ama keseye göre bakılınca yanılma oluyor. Çünkü büyüdükçe değişebilir 🥰
umutkaplidunyam kızlar bende bi cinsiyet tahmini alabilirmiyim 12+4üz :) doktorumuz kız olma ihtimali yüksek dedii