havucx Merhabalar, 3 gün önce doğum yaptım hastanedeyken oğluma işitme testi yaptılar ve sonucu negatif çıktı kulağında su olabilir 1 hafta sonra tekrar yapacağız dediler ama çok korkuyorum böyle bir sorun yaşayıp 2. testten geçen var mı?
SutlacimiYedimmiBen havucx benim kucuk oglandada test sonucunda sag kulaktan gecmedi denildi iki hafta sonrasina gun verildi gttik gecti sukurler olsun dogum sivisi vs gercekten kalabiliyor kulakta. Morelini bozma ne gelirse allhtan.
Smyye0303 havucx aynısı oldu benim oglanda bı kulağını duymadilar sudan falan filan dediler sonra olcturduk gayet duyuyordu canim stres yapma iyi düşün hep
Elaninannesii01 havucx o her bebekte oluyor dogduklari gün işitme testinden gecemiyorlar kulaklarına su kaçıyor çünkü benim bebegimle ayni gun dogan butun bebekler kaldi isitme testinden 2 hafta sonra gidince 2sindende geçtik çok sukur
Hilhir28 Kesinlikle endişe etme. Benim ailemde o işitme sorunu olduğu için 1 kulak deneyip direk duymuyor deyip gönderdiler. 1 hafta sonra tekrar gittim duyuyordu. Çoğunlukla su kaçması oluyor üzülme ki sütüne zarar vermesin. İçini ferah tut
havucx Çok teşekkür ederim 🙏🏻 yani o kadar üzüldüm ki Allahım tabikide başka dert vermesin ama insan çok etkileniyor umarım ikinci testte geçer