Sedamete Sobb 37+0ım prilamımı idareli kullanayım diyorum bitecek çünkü gece 2 tane almayıp 1 tane aldım mide bulantısından ölcem çıkartmamak için zor duruyorum.Bitmeyince bitmiyor canım