bendiyebiriii Arkadaşlar nöbet için nasıl bir yol izlediniz? 24 haftadan itibaren tutulmaz diyor ama bir belge alabiliyor muyuz tutmak için?
Mysmrt bendiyebiriii ben sadece 24. Haftada olduğuma dair doktordan belge alıp müdüre verdim nöbetleri kestiler tutmaya devam edemiyoruz bildiğim kadarıyla
bendiyebiriii Mysmrt ben de bu şekilde bir bilgi okudum biraz önce ama daha önce 2013 kararını okuduğumdan nöbet tutmaya devam ettim. 27 oluyorum yarın gitti nöbetlerim sanırım bu ayki🫣