Biz 24. Haftadayız 14. Hafta civarlarında folik asidi bırakıp balık yağı omega 3 almalısın balık yiyorsan sorun değil demişti 3. Ayın sonunda her doktor aynı takviyeleri öneriyor ve omega çok önemli gebeliğin başından beri bebeğin beyin gelişimi için. Son trimesterde zaten bebek organların büyük bir çoğunluğunu tamamlamış oluyor ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi. Benimde aklımı karıştıran takviye desteği güzel diye arkadaşım i Mom marka önermişti doktorum da balık yemezsen anneler onu çok kullanıyor dedi mide bulantımız geri geldiği için bu hafta takviye alalım dedik ama İmom un içinde folik asitte var ve günlük dozun çok çok üzerinde üçüncü ayda doktorlar kesiyor normalde folik asidinde fazlası zararlı çünkü. Sizde karar verirseniz göz önünde bulundurun bunu 🤷🏻♀️