8+2 hamileyim.
yerleşme kanaması vs olmadı bende, görmedim yani. ama bebek keseye girdi, kalp atışını dinledim.Hiçbir problemde yoktu düşük riski vs ama dün gece külotuma kan gelmiş ama böyle bir damlalık bir kandır sadece çok az. peçeteyle siliyorum ediyorum ama devamı yok.Peçeteye bir şey gelmiyor. ama ben yine de ister istemez endişelendim.Normal mi bu? ara kanama gibi?