Kızlar ben bakıyordum ara sıra isimli yaptıracaktım normalde sonra vazgeçtim bu modeli çok beğendim başka modeller de vardı 10lu 300 TL bana çok uygun geldi E-bebek’te belki ihtiyacı olan bakmak ister bir daha bu fiyata bulabileceğimizi sanmıyorum ben hemen aldım 😁😍 Çevremde bir kaç kez giyebileceğini çok uzun süre giyemediklerini söyledi büyüdükleri için o yüzden gereksiz fazla para ödemek istemedim ☺️