Bende 18.haftaya gircem aynı senin gibiyim.. Ama benimki daha çok bir türlü balgam atamamaktan ve çıkaramamaktan oluyor.. Genellikle ıhlamur içiyorum, normal içme suyunu bile azıcık kettle da ısıtıp öyle sıcak sıcak içiyorum. Boğazlarım biraz daha yumuşadı şükür.. Sizde sıcak-ılık şeyler için boğazınızı yumuşatın.. Boğaz ağrınız yada acınız varsa bir tane eşarbı atkı gibi hafifçe boynunuza sarıp bağlayın boğazınızı sıcak tutun..