dilann22 merhaba canım öncelikle güle güle büyüt sağlıklı uzun ömürler versin Rabbim benm kızım da topuk kanında TSH değeri yüksek çıktı tekrar kan alındı sağlık ocağında oda yüksek çıktı hemen endokrin bölümüne gönderdiler orasida kan alıp baktı yine yüksek olunca 20 günlük bebekken tiroid ilacına başlandı 3 yaşına kadar kulladni her ay gittik kan verdik zorlu bı süreçti şimdi şükür değerleri normale dönmeye basldi ilacı 1 yıldir kestiler düzenli kontrolü var 6 ayda 1 gidiyoru kontrole sizde eğer yüksek tsh cikiyosa bi çocuk endokrinoloji ye götürün zaten tam teşhisi onlar koyuyo bizimki hipotroidi çıkmıştı insllah sizde yoktur bazen değerler yükselip dusebiliyor dededgim gibi bı çocuk endokrine goturun içinizde endişe şüphe kalmaz geçmiş olsun