İlk kez nstye girdim onda da sancı çıktı rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğum riski de olunca yatış verdiler ilaç serum tedavisi yapıyorlar ciğer geliştirici iğne vuruldu 1 gece kaldım bu gece de çıkıp çıkmayacağım belli değil var mı benimle benzer şeyleri yaşayan sizlerin nasıl geçiyor