GupseBeyza 19 haftalık gebeyim doktora gittik cinsiyet için bağırsakta parlaklık ve kafasında 2 adet kist olduğunu söyledi. Böyle bi durum yaşayan var mı ?
Duygu_ck GupseBeyza bağırsakta 12 de çıkmıştı sonra kontrol vermişti geçmiş. Genellikle geçer bunlar demişti ama biz yine 22 deki detaylıyı da yaptırdık . Şükür ki temizdi
Hidoiso-06 GupseBeyza hayır ögrendıgımızde 16 haftalıktı şuanda 19 haftalıgız 20 ve 22 haftayı beklıyoruz detaylı ultrasonl bakılcak ama ne olursa olsun rabbımden gelen başım gözüm üstüne diyip kabullendım 🥰🤗