Hallerimvarbenim Kızlar hani şu kadar açıklık bu kadar açıklık diyorsunuz ya bu açıklığı nasıl neyle ölçüyorlar Allah askına birisi beni aydınlatsın
Kubrabsyg45 Hallerimvarbenim alt muayane ile ölçüm yapıyorlar. Özellikle de acilde. Ufak bir ağrı ile gitsem direkt alt muayane yapıcam ölçelim rahim ağzını açıklık var mı diye . Ama geçen gün direkt parmakla yaptı. Çatı muayenesi dedikleri. Günüm 32+4 belki ilerledi ondan
Hallerimvarbenim Kubrabsyg45 Ya ben 35. Haftadayım da bir kaç gündür pelvik kaslarımda çok ağrı oluyor yalancı sancılarım oluyor falan haftaya kontrolüm var doktoruma söylücem de açıklık var mı diye bakarlarsa nasıl bakacaklar onu merak ediyorum neyle ölçüyorlar cm falan
Kubrabsyg45 Hallerimvarbenim normal gebelikten önce vs kontrol amaçlı gittiysenjz görmüşsnzdur alt muayane ettiği cihazla. Birde sizi parmakla yapabilir haftanz büyük. Beni ilk bir parmakla ölçtü inceledi sonra iki parmak.
Gamzeeee16 Hallerimvarbenim Hiiiiççç korkma eliyle bakıyor parmaklarıyla kendini sıkma acımıyor inan burda çok abartan yorumları okudum korkarak gitmiştim inan hiç acımıyor servet bırak kendini yeter 😻