yeniaday1
Kesinlikle su çok önemli canım çok faydaları var sana da bebeğe de arama motoruna gebelikte su tüketiminin faydaları yaz görürsün zaten. Güzel bir matara al kendine içine limon koy bazı günler gözünün önünde mutlaka dursun susayınca içme sürekli yanında dursun ve kahvaltı da zeytin ye tuzlu peynir ye çubuk kraker ye seni susatsın. Ha birde yumurtaya tuz biraz fazla koyuyordum ben oda çok güzel susatıyordu. Bende bu şekilde alıştım içmeye ve şuan çok rahat bir şekilde günde 2 hatta 2.5 lt zorlanmadan içebiliyorum çok şükür