Kızlar tokluk şekerim 221 çıktığı için diyetisyene yönlendirildim ilk 2 gün yaptım diyeti ama bugün resmen pes ettim sebebide uyanamıyorum diyetisyenin verdiği listeye göre en geç 9 buçukta kahvaltı yapmam lazım ama ben hep halsizim uyanamıyorum 11 de kalkıyorum progestan dahil bir sürü ilacım var halsizlik yapıyor siz neler yaptınız nasıl düşürdünüz ben çok zorlandım 🤢