gizylmzgiz
Merhaba bende de polikistik over sendromu var. Aynı şeyleri bende yaşamıştım. 1.5 yıl önce klomen tedavisi gördüm ve hamile kaldım. Ancak 3 aylıkken bebeğimi kaybettim. Sağ tüpümde kapalı. Bebeğimi kaybettikten sonra bir süre ara verdim hem bedenen hemde psikolojik olarak toparlanmam için. Tekrar 6 aylık bir tedavi gördüm. Çatlatma iğnesi,klomen tedavisi, hormon tedavisi ancak 6 ayın sonunda tedavinin sonuç vermediğini öğrendim.doktorum tüp bebek tedavisi önerdi. Şuan tüp bebek tedavisi ile 34+2 günlük hamileyim.
Normal yol ile hamile kalamadığınız için üzülmeyin. Bir tedaviye başlayacaksanız hazır olmadan kesinlikle başlamayın derim. Hakkınızda hayırlısı olsun.