Kızlar ben çalışan bir kadın olduğum için bakıcıya ihtiyacım var… planlı gebelik düşünüyorum iki düşükten sonra. Arkadaşlarımın özbek türkmen bakıcıları var yardımcı oluyorlar işlerini haffifletiyor siz ne düşünüyosunuz? İşi bırakırsam kariyerim biter işi bırakmayıp çalışırsam çocuğuma daha güzel bi hayat sunarım. Ama tabiki güvenmek çok zor. Bakıcı deneyimi olan var mi