Rabiaturgut4445 Kızlar geçen gün doktora gittik 33+4 Ken 2 buçuk kilo dedi ve önden gidiyo dedi. Ben devlete gidiyorum on iki günde 750 gram almış ve devlette 4 kiloyu geçince sezeryan yapıyolar. Sizlerin ne alemde bebişlerin kilosu.
SenaUmay Rabiaturgut4445 33+3 de 2400 küsürlüydü normal demişlerdi şuan 39+1 3650 bazı haftalar çok bazı haftalar az alıyor hesapladığım gibi olmuyor hiç
Deletedmom_116 Rabiaturgut4445 17 Ken 135 Gr lardaydi snairim yanlış duymadiysan 20 gidicez bakalım ne oldu haberim yok🙈
Rabiaturgut4445 SenaUmay AA öyleyse cok iyi cok zayıf degil yani bi ara benim iştahım cok arttı kan ilaçları yüzünden galiba o yüzden birden kilo aldı gibime geliyo
Burcu1997 hayalperest2310 29+5 1369 kilo idi benim bebiş bende az mı acaba diye kendi kendime düşündüm doktor haftasıyla uyumlu dedi
Rabiaturgut4445 hayalperest2310 evet evet birde yediklerimizin de etkisi var sanırım sizin de bidahaki kontrolde cok daha fazla olacak kilosu bence
Rabiaturgut4445 hayalperest2310 2300 doğup cok saglıklı olan bebeklerde var hatta cok kilolu olması daha saglıksızmış bende cok mu kilolu olacak acaba normal dogum yapamayacak mıyım diye korkuyorum acıkcası
Bebiiii Rabiaturgut4445 33. Haftada 2 kilo dedi haftasına göre biraz zayıf dedi beslenmeyi düzenledik bu hafta tekrar ölçümleri yapılacak
Rabiaturgut4445 Bebiiii ben şu bi kaç haftadır sebze etli yemek balık ve tavuk yedim galiba onun etkisi çok fazla cünkü makarna pilav yiyodum azalttım baya bi sizde bi deneyin brokoli karnıbaharlı yemekler yedim hep 12 günde 750 gram aldı
hayalperest2310 Rabiaturgut4445 inşallah bakalım sağlıklı olsun da 3 ü geçse yeterli bana sonra kilo alır bebişlerimiz 🥰❤️
Oznurtopal 34.haftada 2400 gramdı. Yarın tekrar gidicez bakalım kaç kilo olmuş. Sağlıklı olsunlar da☺️
Rabiaturgut4445 hayalperest2310 aynen aynen saglıklı olsun inşallah ilk cocuk olunca herseyini bilmek istiyo insan herseye endişeleniyoruz 🤭