Adetime 3 gün var bat 22 Ocak 🥹
İlk resmî 2 gün önce yaptım ikinci çizgi varla yok gibiydi
Bugün tekrar test yaptım 2. Fotodaki gibi çıktı 🌸
kan vermeye gittim günün geçmemiş kimyasal olabilir adetin geçmesini bekleyelim dediler eve geldim 5 gün sonra kan alacaklar 😞
- Gebeliğim öncekileri kaybettim nolur dua edin rabbim tamamına erdirsin inşallah dilerim herkese bu duyguyu tattırsın kimseyi mahrum bırakmasın🌸🧿

