adn111 Kızlar 21+2 haftalık gebeyim bugün detaylı ultrason için gittik ama doktor moralimi bozdu bebegin kalbi delik olabilir dedi burun kemiğini kısa ölçüm dedi perinatolojiye yönlendirdi. Böyle bir durumu yaşayan var mı
Sellmaseellma adn111 önemli bir durum değil canım kafana takma deliği doğum öncesinde veya doğumdan sonra 1 yaşına girmeden o delik kapanıyor kendi kendine
Mariam2 adn111 canm merak etme kendini üzme benim de vardı küçükken ve şimdi 26 yaşındayım kendinden kapandı belki senin bebiş de boyile atlatır Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sevvl adn111 delik hakkında bilgi verdi mi canım kapanır vs dedi mi iki çeşit delik var çünkü yüzde 80 kapanıyor 2 kardeşimde kalbi delik doğdu birinin kendi kapandı
Ebruacr adn111 canım moralini bozma çevremde çok duydum ama hepsi çok sağlıklilar şimdi kapaniyo o kendi bendede kalp büyümesi çıktı bugün bu daha kötü moralim bozuk cok
adn111 Sellmaseellma ilk gebeligim olduğu için bilgim yok ve çok heyecanlanıp gitmiştim böyle bisey duyunca beklemediğim için üzüldüm sanırım ama inşallah geçici biseydir dediğin gibi canim
adn111 Sevvl canim kesin demiyorum ama kalbini net izleyemedim bence delik var gibi ama kesin konuşmak için perinatoloji baksın dedi sadece bide burun kemiği kısa ölçtüm dedi basık olabilir
Sellmaseellma adn111 perinatoloji doktoruna mutlaka git ama ihmal etme birde haftan erken benim bebişimde de avsd ve kalpte 1 delik var dendi 20. Haftalarda şuan delik kapanmış sadece avsd var o da ameliyat gerektiren bir durumdur sen düşün
adn111 Sellmaseellma evet çıkar çıkmaz iyi bir doktora randevu aldım haftaya gidicem inşallah ❤️ sen de bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah canım
adn111 Ebruacr haklısın canım takmamak lazım gerçekten kendimizi uzdukce bebek hissedip etkileniyor ben o yüzden moralimizi yüksek tutalim
TTtutku adn111 stres yapıp üzülme çoğu ben işte oluyor kendiliğinden kapanıyır hatta ciddi olmadığı için kendi kendine kapanınca doktorların bazısı aile korkup panik yapmasın diye söylemiyor bile
adn111 TTtutku bizim doktor hiçbir açıklama yapmadığı için kafama takıldı ama burda okuduklarım içimi rahatlattı teşekkür ederim 🥰🥰