Gonca0881 Kızlar mide yanmasından duramıyorum doktora da danışmayı unuttum rennie kullansam bi zararı var mıdır sizce internette zararı olmaz diyor ama bilemedim size danışmak istedim
Fdnozc Gonca0881 hiç bisey olmaz kullan hatta ben onu bi kaç kez kullandım ve bu aralar hiç yanmam olmuyo doktorlar kaç kutu yazıyormuş onu gebelere çok kötü olursan günde 2 kez kullanabilirsin demişti doktorum bana
SerapUGR Gonca0881 benim doktorum günde 4 kere rennie çiğneyebilirsin dedi mide yanması çok kötü bişey ya 😪
Ipeginannesi01 Fdnozc babylove_06 memnun kaldığım bı kaç doktor var randevu buldukça onlara alıyorum. Maalesef tek bir doktor bakmıyor hamileliğin boyunca siz genelde kime gidiyorsunuz
Bhr34 Bikaç gün önce aynı konuyu açmıştım ölüyodum mide yanmasından resmen asit fılkırıyodu midemden bogazımdan burda herkes gaviscon önerdi Allah razı olsun.doktoruma sorup aldım çokta iyi geldi
Temmuz Büyükler şeker em derler şeker yararlı bişi değil ama dene bence ilaç içeceğine belki yardımcı olur Allah şifa versin
Gonca0881 SerapUGR ben doktoruma soramadığım için bi taneyi iki seferde aldım yarım olarak yine de korkuyorum danışmadım ya o yüzden ama gel gör ki dayanamıyorum da 😫
jotorofikgadin Bende fenaydim eczaciya sordum içinde hamileler kullanabilir yazio zaten rennie hayatimi kurtardi