Selamlar kızlar , iğnede 6. Günümdeyim. Hiç belirtim yoktu ama 1-2 gündür bel ağrısıyla uyanmaya başladım bir de göbekte şişkinliğim var dolgunluk gibi. Kasık ağrım henüz yok ama olacak gibi duruyor. Bu belirtileri olumlu görmeli miyim ? Çatlatma iğnesinden sonra bunları yaşayan var mı ? Test için erken biliyorum ay sonu test yapacağım inşallah.