Busratye 36. Haftadayım baştan beri konak hastanesine gidiyorum ama sevilay hanımıda çok duyuyorum normal doğum yanlısı olduğu için . Bende herşeyde sezeryana yönlendirsinlerde istemiyorum . Konak imkan olarak daha fazla küvezi var ücretin içinde ekstralar var ama sevilay hanımda doğum için daha çok destek olur gibi geliyor ebeler daha iyi geldi. Kafam çok karıştı. Sizlerin yorumları neler
betulltoker Busratye ben yeni Konak hastanesin de Doğum yaptım memnun kalmadım hiç hemşireler ilgi herşey sıfır çağırmazsan kimse bakmıyor çağırınca hemen gelmiyor çocuk doktoru falan çok kötü yeni doğana bakan bunlar önemli bence hastane güzel olsa ne olur
Busratye SelimsMom yorumlarınıza baktım daha doğurmadınız sanırım 😊 ben konakta yaptım tercih sebebim yenidoğan bakım ünitesinin oluşuydu. Herhangi bir şikayetim yok güzeldi herşey 😊
elif_nur Kesinlikle beyhekim arkadasımla aynı zamanda doğum yaptık ben beyhekimi o konağı tercih etti ben çok memnun kaldım o ise hiç memnun kalmadı bebeği küvezdeydi hemşireler yanlış bebeği getirmişler emmesi için kız bu benim bebeğim değil diyormuş birde idda ediyorlarmış senin diye sonradan anlıyorlarki yanlış bebeği getirdiklerini bir sürü dil dökmüşler lütfen şikayetçi olmayın bir karışıklık oldu özür üstüne özür yani konak berbat bir hastane ben kendi çocuğumu mecbur kalıp aciline götürdüm doğumevine gitseydim daha iyiydi
SelimsMom Busratye hayırlı evlat olsun inşallah 🤲 bizimde bir aydan az kaldı nasipse ne zaman gelir bilinmez 😊 Sevilay hanimda devam ediyoruz
Andromeda Bende yeni hamileyim. İlk kızımı adatıp ta remzi eren de doğurmuştum.şimdi konakta. Bende konağı sevemedim. Napıcam bilmiyorum 🙈
ElaMirza ben de konak 'ta sedat umur a gidiyorum çarşamba ya sezeryan günü verdi hastane ilgi alaka çok güzel ama dr bildiğin resmen sezeryana yönlendirdi aklımda bir suru soru işareti diyorum birde sevilay hanıma mi gitsem yarin
SelimsMom ElaMirza instagram sayfasini lütfen takip edin ve paylasimlarini inceleyin. Onun gibi doktorlar cogalmali.
ElaMirza SelimsMom 9 aydır zaten sedat bey gidiyorum instgramini da takip ediyorum cok-da ilgi li bi dr benim sorunum beni hemen sezeryana yönlendirmesi hiç risk almak istemiyor