arirangg Shamaa Kanuni’deki doktorlar iyi ama ultrason cihazları kötü. Bir de içeriye 3-4 kişi aynı anda alıyorlar. Sormak istediklerini tam soramıyosun. Sırayla hızlı hızlı içeridekilere bakılıyor. Özel diyorum imkanınız varsa.