ayysnrr 37.haftadayım dün biraz fazla yürüdüm açılmam da var bu sabah hafiften hem çamaşırıma hem peçeteye kahverengi bi leke bulaştı sebebi ne olabilir yorgunluk mu doğum başlangıcı mı hastane uzak hemen panik yapıp gitmek istemiyorum
Tugcecanan ayysnrr doktorunuzu bilgilendirin nişan gelmişse bir kaç güne doğumunuz başlayabilir 😍 inş kolay doğumunuz olur şimdiden hayırlı olsun çok heycanlı ya 🙏🏻😍😍
ayysnrr Tugcecanan hemde nasıl heyecanlandım hafifte olsa sancı bekliyorum olduğunfa hemen acile gideceğim
Tugcecanan ayysnrr sakin olun çok güzel zamandasınız sonuna kadar gelmişsiniz zaten sancılardan sonrası cennet kokusu 😍 bende normal doğum yaptım 2.5ay önce , yürüyerek girip yürüyerek çıktım doğumhaneden inş sizinde öyle olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Dacmnt Tugcecanan Maşallah size ne de güzel yazıp destek olmuşsunuz çok ağladım mesajınıza hassasım bu aralar bi kaybım oldu çocuğumda yok şu Cuma saati dua istiyorum sizden sağlıkla büyütün inşAllah..
ayysnrr Tugcecanan motivasyonunuz için çok çok teşekkür ederim dün akşam bebeğimi çok sağlıklı bir şekilde kucağıma almak nasip oldu 😍
Tugcecanan ayysnrr aayyy hadi hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 😍😍 size de bol sabırlar diliyorum artık 🥰🥰 ay bol bol fotoğraf çekilin güzel güzel pozlar verin ben ev halinden dolayı yapamamışım galerim hep bebişin fotosuyla dolu ama beraber hiç yok 😂😂