Merhaba kızlar dün bütün gün misafirlikteydüm pantalonumu giymiştim giderken önünü hiç kapatmadım fermuarını falan uzun kazak giydim üstüme.biraz ufaktı o yüzden kapatmadim.Dün bütün gün uzanamadım altımda da hep pantolon vardı gece eve geldim ağrıdan uyuyamadım batıyordu ağrıyor nasıl ama . Sıcak duşa girdim fayda etmedi bu sabah kalktım hala ağrıyor yatarken sağa sola doğru yatıyorum bi bacağımı öne atıp altına yastık koyuyorum aceba göbeğimi o şekilde sarkıtmaktami ağrıttı bilmiyorum ilçedeyim doktoruma gidemem çok uzak bu ağrılar niye oldu kafam çok karıştı ağlamak istiyorum pantalon mu sıktı uyuma şeklimmi yanlış ya