Merhaba 18 haftalık gebeyim bi kaç gecedir sağa sola dönerken özellikle karnımın sol tarafında sanki bi boşluk oluşuyor ya da içinde bir şey dönüyor bir şey sıkışıyor gibi tarif edemiyorum ama korku veriyor sanki bebeğe zarar veriyormuşum gibi oysa ki yavaş dönüyorum bu konuda bi fikriniz var mı