Kızlar öncelikle hakkınızı helal edin böyle bir soruyu sorduktan sonra umarım kimsenin canının çekmesine vesile olmam🥺 eşim ne zamandır arabaşı çorbası istiyor benden bizim tarafta da pek fazla yapılıp yenilmez tam tarif bilmiyorum görümcemleri de çağırmış bulundum bugün akşam gelecekler inşallah. 1 tüm tavuk var ona göre bana tarif verir misiniz ne kadar un kavurarak yapmalıyım? Bu arada hepsini aynı tencerede kavurup yapacağım. Önce yağ un salça sonra tavuk suyu en sona da didiklenmis tavuk, başka tarifler de gördüm o yüzden dedim. hamurunu görümcem yapıp getirecek bana sadece çorba tarifi lazım yardımcı olursanız sevinirim🥰