Zaten aynı yerden kesi atılacak. Yani bi kere kesildin zaten . Ne gerek var bide başka yerden yıpranmaya 🙈 ben öyle düşünüyorum. O yüzden ikincidede sezeryan oldum . Ama o duyguyu yaşamak istiyorum derseniz tabiki o başka. Ama mantıksal olarak bence ikincidede sezeryan olması en mantıklısı.