20 haftalık olduk. Dün aşı oldum önceden elimi koyduğumda ne yaptığını anlamasamda net şekilde anlardım hatta eşim bile hissetti yani elini koyduğunda ama dünden beri hem önceki kadar hareketli değil hemde az ve derinden anlıyorum. Birde çok az ateşim var gibi ama vücut sıcaklığı mı tam anlayamadım. Acile gitmeli miyim ne yapmalıyım çok tedirginim