Mlk_ Benimde çatlatma iğnesinden 15. Günüm dün kan testi verdim 0.63 çıktı adetim 2 gün geçti bütün belirtiler var ama bu ay da nasip olmadı Daha öncede aşılama yapmıştım tutmadı 🥺
Teslimenursevil Bsra2888 sadece arada kasıklarım ağrıyo bide sevdiğim yemekleri yiyesim gelmiyo hiç 12. Gün bugün negatif çıktı yine pozitife döner mi
Bsra2888 Teslimenursevil canım ben 8.gun test yaptım negatif çıktı Bi yıkıldım sonra kendi.kendime dedim 20. Güne kadar bekle beklemek de çok.zor doktorum 16.gun test yap.dedi.ama.bilmiyorum iki gündür.midem bulanıyor benim kendimi.bi.degisik.hisetiyorum belki iğnenin etkisidir.bilmiyorum ama adet de olabilirim öyle Bi.agrilarim da var hayırlısı olsun 🤲