Yenianneanne üzerinden 4 yıl geçmiş dikişlerinin açılması çok düşük bir ihtimal. Doktorum ne kadar durdu o kadar iyi diyor. İlk doğumumdan dolayı, Erken doğum riskim olduğu için haftada iki kez kontrole gidiyorum . Gidişata göre 38+3 gibi falan yaparz dedi. Buarada bnmde iki doğumumun arası 4 yıl canım.