Kızlar belki bazılarınıza saçma gelicek bazılarınıza da güzel bir öneri gibi olabilir karar sizin..
Ben daha hamile olmadan önce bir gün şöyle bir düşünce geldi aklıma.. Eşimin adı Ahmet benim adım Sena. Çocuğumuz olursa bizden ne gibi uyumlu yada ortak bir isim çıkar acaba dedim ve aklıma kız olursa Ahsen geldi. Anlamı da güzel. Veya benim ismime uyumlu gelen Mina da güzel gibi geliyor.. Erkek olursa gene ikimize uygun çıkan bir isim düşünüyorum belki Ahlas olabilir (bunun da anlamı güzelmiş) veya Ahsen e uyumlu gibi geldiğinden Eren gibi..
Sizinle eşinizden ortak isimler çıkıyor mu çıkıyorsa neler oluyor mesela? Veya size göre size uyumlu olan isimler neler? 🌸