Edasak5 Kızlar eltimin ikili tarama sonuçlarında down sendromu %80 yazılmış yaşayan varmı bu durumu çocuk doğduktan sonra down sendromlu muydu başına gelen varsa yazabilirsiniz 4 tane sağlıklı çocuğu var şuan eşi ile akrabalığı yok
Aslhn2101 Edasak5 çevremde çok fazla kişide bu teşhis konulup doğduktan sonra sapasağlam olan bebekler var. Bence korkmasın Rabbim büyük. Doktor mu önermiş ikili test yaptırmasını? Ben mesela ikili üçlü hiçbir testi yaptırmadım sadece detaylı ultrasona girmiştim merak ettim o yüzden
Superisi- Edasak5 akrabalıkla alakası yok, genelde 35 yaş üstü kadınlarda ihtimal daha çok yükseliyor. Ben down sendromluları çok masum buluyorum, hastalık gibi görmüyorum. Ama tam sağlıklı gelmesini dilerim 🙏🏻
rky2 Ben yaşamadım ama yengeme de aynı şeyi söylediler hatta bebeği alalım falan dediler, kabul etmedi. Doğdu sapasağlam elhamdülillah
Edasak5 Aslhn2101 evet doktor önermiş bende birşey olmaz dedim inşallah sağlıklı olur benimde bebeğim 14+4 haftalık bende bu ikili tarama testini verdim sonucu çıkmadı henüz korktum keşke vermeseydim
Aslhn2101 Edasak5 canım bence kafaya hiç takmayın demesi kolay diyeceksiniz ama gelen her şey Rabbimden. Allah’ım sağlıklı evlat versin cümlemize. İnşallah sonucunuz iyi çıkar ama bence detaylı ultrasona kadar kafaya bir şey takmayın detaylı ultrasonda her şeyi çok net görüyorsunuz parmaklarından kalbine kadar her şeyine bakılıyor ona rağmen tam güvenilir sağlıklı bebek olacağı anlamına gelmiyor siz düşünün. Bu konularda biraz sakin olmak gerekiyor bence
Edasak5 Aslhn2101 aynen inşallah detaylı ultrason da görünür herşey ya birşey soracağım detaylı ultrason devlet hastanesinde oluyor mu acaba yoksa özelde mi bakılır
Aslhn2101 Edasak5 ben ilk zamanlar bilmiyordum erkenden randevu almak gerekiyormuş kadın doğum doktoru yönlendiriyor radyoloji doktoru bakıyormus. Benim randevu zamanım geçtiği için özelde yaptırdım. Devlette daha kısa süreli ve siyah beyaz olarak fotoğraf veriliyor özelde daha detaylı ve renkli fotoğraflar veriliyor eğer imkanınız varsa özel öneririm canım
Superisi- Edasak5 ben araştırma hastanesinde yaptıracağım inşallah, özel fiyatlarını bilmiyorum gerçi
Edasak5 Superisi- evet bende çocuk gelişimi bölümünden mezun oldum çok çok seviyorum onları hep sevgi ve ilgi isterler tabiki temennimiz sağlıklı olması kısmet artık çünkü çoğu kişiye down sendromu deyip sapasağlam dünyaya gelen çocuklar var annenin yaşı 27 henüz ne gelirse Allah tan evlat çok bambaşka 🌸