@seymasn ben Elif hocaya gidiyorum. Kendisi yoğun, genelde hep bekliyorsunuz hele ki doğuma gittiyse :)) ama bana cazip gelen tarafı çok rahat biri ve bende çok rahatımdır. İlk doğumda da Elif hoca girmişti ve memnun kalmıştım. Bana göre tek dezavantajı kalabalık oluşu…